joi, 17 mai 2012

NOI DOVEZI CA SUNTEM VIZITATI DE CATRE OZN

File:Moon...... today...mystic Uf...Obrázky -...
Un obiect neidentificat de zbor a trecut peste Denver luni, spun experţi în aviaţie .
După cum a raportat prima  9News, obiectul nu apare pe radar în zona, dar aproape s-a ciocnit cu un avion privat, de la 8000 de metri deasupra Cherry Creek.
Într-o înregistrare audio din cabina de pilotaj jet, cu condiţia de LiveATC.net, un pilot poate fi auzit spunându funcţionari de trafic aerian, "[I] Nu ştiu dacă a fost un avion controlat de la distanţă sau ce a fost, dar ceva a mers doar către mine cu  aproximativ 20-30 de secunde în urmă. ... Şi a fost ca un avion de la distanţă mare de controlat. "
În martie 2011, locuitorii din apropiere Lafayette, Colorado, video înregistrate de trei hovering, lumini aparent deconectat în cer acolo.
Cele trei lumini rămas într-un model triunghiular, miscandu-se incet spre nord-est.Rapoartele zilnice spun ca luminile au aparut ne neasteptate si tot repede au disparut.In 2010 locuitorii din Denver au respins o ideea de a crea o comisie care sa urmareasca extraterestrii.Propunerea a fost ideea de Jeff Peckman, care a câştigat faima în 2008, după ce pretinde de a avea filme cu un extraterestru viu care trage cu ochiul printr-o fereastră în Nebraska.
OZN?  sau un nou avion supersecret,puteti identifica fotografia?

OZN ImagineUn video de pe YouTube susţine că a identificat un design ciudat din nou cu jet de zbor peste zona de 51. Poate fi adevărat?Acest tip de aeronave nu a mai fost vazut pana acum

UN OZN ACASA LA O FAMILIE DIN IDAHO

Acesta a fost aproximativ la orele 22. Veneam acasă de la piaţă.M-am uitat la nord, şi a văzut acel lucru ca o lumina pulsatorie.
A fost prea mare şi aproape de a fi o stea, şi prea mare pentru a fi doar o lumina regulat, şi a fost într-o zonă a cerului pe care nu am văzut o lumină inca Ştiam că nimic nu poate avea o dimensiune asa mare.
Nu a fost un avion, nici un elicopter. Ea plutea în tăcere peste vârfurile copacilor şi a fost mult prea mare şi prea puternica pentru a fi o lumina de pe stradă.
Era pulsat de lumini mari şi mici de diferite culori, rosu, verde si albastru. Aceasta a avut loc cred eu că timp de circa 45 de minute, apoi a dispărut.
Soţul meu nu a văzut niciodată o planetă si nu are cunostinte in acest domeni,banuind ca aceea este o stea dar el a fost surprins atunci cand steaua la urmarit acasa.
Am iesit cu binoclu şi am privit obiectul  si am observat cum acesta pulsează. Am stat în faţa casei mele şi am privit. Apoi am mers în casa mea 15 la 20 de minute înainte de m-am uitat pe fereastra dormitorului meu, el a fost plecat.
Nu imi era frica, nici surprins, am auzit elicopterele zboară peste casa noastră întotdeauna după 10 sau 11 PM. Eu cred că sunt elicoptere militare, deoarece nu există alte elicoptere care zboară în jurul valorii de aici, zi sau noapte.
Suntem un oras foarte mic. Am fost aici de 8 ani şi nu a văzut un obiect ca acest lucru înainte, în cer de nord.
Conectează-te cu Casebook OZN ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu